ا
-
ابهام
ساختار افسانهگردانی در شعر آزاد نیما [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 57-73]
-
ادبیات فارسی
توصیف و انواع آن بر پایه نظریه توصیفشناسی با تکیه بر نفثهالمصدور شهابالدین محمد خرندزی زیدری نسوی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 5-33]
-
ادبیات فمینیستی
نظریه افتراق زنان و تحلیل آن در رمان هرس نوشته نسیم مرعشی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]
-
ادبیات کودک و نوجوان
بررسی و تحلیل نقدهای فمینیستی ادبیات کودک و نوجوان درنشریه تخصصی کتاب ماه کودک و نوجوان(1376-1393) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 97-124]
-
ارتباط ادبی
نگاهی به سطوح شناختی در مکتب نیترا [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 49-70]
-
اسطوره
تحلیل جامعهشناسی بدن در شاهنامه با تکیه بر پیکرینگی خاندان سام [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 143-167]
-
افراشته
بررسی و تحلیل اندیشههای سوسیالیستی در شعر دو شاعرحزبی فارسی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 71-93]
-
افسانهگرایی
ساختار افسانهگردانی در شعر آزاد نیما [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 57-73]
-
افسانهگردانی
ساختار افسانهگردانی در شعر آزاد نیما [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 57-73]
-
انسان خودشکوفا
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
-
انواع توصیف
توصیف و انواع آن بر پایه نظریه توصیفشناسی با تکیه بر نفثهالمصدور شهابالدین محمد خرندزی زیدری نسوی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 5-33]
ب
-
بازنویسی برای کودکان
نشانههای هویتشناسانه در تصویرگریهای شاهنامه برای کودکان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 125-156]
-
برف
ساختار افسانهگردانی در شعر آزاد نیما [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 57-73]
-
بقای گونهها
تنازع (ستیز) و تعایش (همزیستی) گونهها برای بقا [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 157-180]
-
بوطیقای تطبیقی
مواجهه در (غیاب!)؛ اصول اساسی دیالوگ میان نظریههای ادبی نامتجانس [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 181-202]
پ
-
پاد-مفهوم راینهارت کوزلک
تاریخ مفهومی؛ آشکارسازی نزاعهای ایدئولوژیک و فهم معنای نوین از متن [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
-
پیامدها
روانزخم و پیامدهای آن با تأکید بر دیدگاه اسلاوی ژیژک [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 231-276]
-
پیر چنگی
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
-
پیرس
نشانههای هویتشناسانه در تصویرگریهای شاهنامه برای کودکان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 125-156]
ت
-
تاریخگرایی نوین
تاریخ مفهومی؛ آشکارسازی نزاعهای ایدئولوژیک و فهم معنای نوین از متن [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
-
تاریخ مفهومی
تاریخ مفهومی؛ آشکارسازی نزاعهای ایدئولوژیک و فهم معنای نوین از متن [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
-
تبیین طبیعتانگارانه
تکامل و کارکرد شناختی روایت تخیلی: منظری داروینیستی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 251-276]
-
ترجمه
سازوکار ترجمهها در غرابتزدایی از گفتمان نقد و نظریه ادبی با تمرکز بر ارتباط «لحن»، «صدا» و «قدرت» [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
تصویرگری
نشانههای هویتشناسانه در تصویرگریهای شاهنامه برای کودکان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 125-156]
-
توصیفشناسی
توصیف و انواع آن بر پایه نظریه توصیفشناسی با تکیه بر نفثهالمصدور شهابالدین محمد خرندزی زیدری نسوی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 5-33]
ج
-
جامعهشناسی بدن
تحلیل جامعهشناسی بدن در شاهنامه با تکیه بر پیکرینگی خاندان سام [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 143-167]
خ
-
خاندان سام
تحلیل جامعهشناسی بدن در شاهنامه با تکیه بر پیکرینگی خاندان سام [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 143-167]
-
خردهگونهها
تنازع (ستیز) و تعایش (همزیستی) گونهها برای بقا [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 157-180]
-
خطاب و فراخوانی
خطاب و فراخوانی جنسیتی سوژهها در داستانهای صادق هدایت [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 277-298]
-
خود
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
-
خودشکوفایی
نظریه افتراق زنان و تحلیل آن در رمان هرس نوشته نسیم مرعشی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]
د
-
داروینیسم ادبی
تکامل و کارکرد شناختی روایت تخیلی: منظری داروینیستی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 251-276]
-
دیالوگ نظریههای نامتجانس
مواجهه در (غیاب!)؛ اصول اساسی دیالوگ میان نظریههای ادبی نامتجانس [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 181-202]
-
دیگری
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
-
دلواپسیهای غایی
صادقچوبک و دلهرههای هستی (خوانش رمان سنگصبور برمبنای نظریه روانکاوی اگزیستانسیال) [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
ر
-
رسالهالطیرها
تحلیل و بررسی رابطه ساختار روایی و فرایند تولید ارزش در گفتمان (مطالعه موردی: رسالهالطیرهای فارسی و عربی) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 203-230]
-
رستاخیزگونهها
تنازع (ستیز) و تعایش (همزیستی) گونهها برای بقا [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 157-180]
-
رمان هرس
نظریه افتراق زنان و تحلیل آن در رمان هرس نوشته نسیم مرعشی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]
-
روایت خیالی
تکامل و کارکرد شناختی روایت تخیلی: منظری داروینیستی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 251-276]
-
روانزخم
روانزخم و پیامدهای آن با تأکید بر دیدگاه اسلاوی ژیژک [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 231-276]
ژ
-
ژیژک
روانزخم و پیامدهای آن با تأکید بر دیدگاه اسلاوی ژیژک [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 231-276]
س
-
ساختار روایی
تحلیل و بررسی رابطه ساختار روایی و فرایند تولید ارزش در گفتمان (مطالعه موردی: رسالهالطیرهای فارسی و عربی) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 203-230]
-
ساختارگرایی
نگاهی به سطوح شناختی در مکتب نیترا [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 49-70]
-
سازگاری
تکامل و کارکرد شناختی روایت تخیلی: منظری داروینیستی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 251-276]
-
سطوح شناختی
نگاهی به سطوح شناختی در مکتب نیترا [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 49-70]
-
سنگصبور
صادقچوبک و دلهرههای هستی (خوانش رمان سنگصبور برمبنای نظریه روانکاوی اگزیستانسیال) [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
سوژه و جنسیت
خطاب و فراخوانی جنسیتی سوژهها در داستانهای صادق هدایت [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 277-298]
-
سوسیالیسم
بررسی و تحلیل اندیشههای سوسیالیستی در شعر دو شاعرحزبی فارسی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 71-93]
ش
-
شاعران حزبی فارسی
بررسی و تحلیل اندیشههای سوسیالیستی در شعر دو شاعرحزبی فارسی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 71-93]
-
شاهنامه
تحلیل جامعهشناسی بدن در شاهنامه با تکیه بر پیکرینگی خاندان سام [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 143-167]
-
شاهنامه
نشانههای هویتشناسانه در تصویرگریهای شاهنامه برای کودکان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 125-156]
-
شعبدهباز نتردام
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
-
شعر آزاد نیمایی
ساختار افسانهگردانی در شعر آزاد نیما [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 57-73]
-
شعر موج نو
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
ص
-
صادق چوبک
صادقچوبک و دلهرههای هستی (خوانش رمان سنگصبور برمبنای نظریه روانکاوی اگزیستانسیال) [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
صادق هدایت
خطاب و فراخوانی جنسیتی سوژهها در داستانهای صادق هدایت [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 277-298]
ض
-
ضمیر «تو»
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
ع
-
عاملیت
نظریه افتراق زنان و تحلیل آن در رمان هرس نوشته نسیم مرعشی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]
ق
-
قدرت
سازوکار ترجمهها در غرابتزدایی از گفتمان نقد و نظریه ادبی با تمرکز بر ارتباط «لحن»، «صدا» و «قدرت» [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
ک
-
کارکرد شناختی ادبیات
تکامل و کارکرد شناختی روایت تخیلی: منظری داروینیستی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 251-276]
-
کتاب ماه کودک و نوجوان
بررسی و تحلیل نقدهای فمینیستی ادبیات کودک و نوجوان درنشریه تخصصی کتاب ماه کودک و نوجوان(1376-1393) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 97-124]
-
کهنالگو
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
گ
-
گفتمان
سازوکار ترجمهها در غرابتزدایی از گفتمان نقد و نظریه ادبی با تمرکز بر ارتباط «لحن»، «صدا» و «قدرت» [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
گونهشناسی توصیف
توصیف و انواع آن بر پایه نظریه توصیفشناسی با تکیه بر نفثهالمصدور شهابالدین محمد خرندزی زیدری نسوی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 5-33]
ل
-
لاهوتی
بررسی و تحلیل اندیشههای سوسیالیستی در شعر دو شاعرحزبی فارسی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 71-93]
-
لحن
سازوکار ترجمهها در غرابتزدایی از گفتمان نقد و نظریه ادبی با تمرکز بر ارتباط «لحن»، «صدا» و «قدرت» [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
م
-
مخاطب
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
-
مزلو
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
-
مفهوم
تاریخ مفهومی؛ آشکارسازی نزاعهای ایدئولوژیک و فهم معنای نوین از متن [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
-
مکتب نیترا
نگاهی به سطوح شناختی در مکتب نیترا [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 49-70]
ن
-
ناتورالیسم
صادقچوبک و دلهرههای هستی (خوانش رمان سنگصبور برمبنای نظریه روانکاوی اگزیستانسیال) [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
نشانهشناسی
نشانههای هویتشناسانه در تصویرگریهای شاهنامه برای کودکان [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 125-156]
-
نشانهها
روانزخم و پیامدهای آن با تأکید بر دیدگاه اسلاوی ژیژک [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 231-276]
-
نشریات تخصصی
بررسی و تحلیل نقدهای فمینیستی ادبیات کودک و نوجوان درنشریه تخصصی کتاب ماه کودک و نوجوان(1376-1393) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 97-124]
-
نظام ارزش
تحلیل و بررسی رابطه ساختار روایی و فرایند تولید ارزش در گفتمان (مطالعه موردی: رسالهالطیرهای فارسی و عربی) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 203-230]
-
نظریه ادبی
مواجهه در (غیاب!)؛ اصول اساسی دیالوگ میان نظریههای ادبی نامتجانس [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 181-202]
-
نظریه افتراق
نظریه افتراق زنان و تحلیل آن در رمان هرس نوشته نسیم مرعشی [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 123-142]
-
نظریه روانکاوی اگزیستانسیال
صادقچوبک و دلهرههای هستی (خوانش رمان سنگصبور برمبنای نظریه روانکاوی اگزیستانسیال) [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 7-30]
-
نظریههای ادبی
سازوکار ترجمهها در غرابتزدایی از گفتمان نقد و نظریه ادبی با تمرکز بر ارتباط «لحن»، «صدا» و «قدرت» [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 169-194]
-
نفثهالمصدور
توصیف و انواع آن بر پایه نظریه توصیفشناسی با تکیه بر نفثهالمصدور شهابالدین محمد خرندزی زیدری نسوی [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 5-33]
-
نقد ادبی
هرمنوتیک: از نظریه تا نقد ادبی؟ [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
-
نقد خوانندهمحور
نگاهی به سطوح شناختی در مکتب نیترا [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 49-70]
-
نقد فمینیستی
بررسی و تحلیل نقدهای فمینیستی ادبیات کودک و نوجوان درنشریه تخصصی کتاب ماه کودک و نوجوان(1376-1393) [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 97-124]
و
-
وجهه
خطاب و فراخوانی جنسیتی سوژهها در داستانهای صادق هدایت [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 277-298]
ه
-
هرمنوتیک ادبی
هرمنوتیک: از نظریه تا نقد ادبی؟ [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
-
هرمنوتیک فلسفی
هرمنوتیک: از نظریه تا نقد ادبی؟ [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
-
هرمنوتیک مؤلفمحور
هرمنوتیک: از نظریه تا نقد ادبی؟ [دوره 5، شماره 2، 1399، صفحه 35-56]
-
هستیشناسی
هستیشناسی مخاطب درونمتنی در شعر موج نو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 95-121]
ی
-
یونگ
انسان خود شکوفا؛ بررسی تطبیقی شخصیت در پیر چنگی و شعبده باز نتردام بر اساس کهن الگوهای یونگ و الگوی روانشناسی آبراهام مزلو [دوره 5، شماره 1، 1399، صفحه 31-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد